fredag den 26. marts 2010

Er du til grunge?

Er du til grunge? Er du til groove? Er du til fede musikere? Så skal du høre Dear Delusion! I går brugte jeg på Emergenza semifinale (ville gerne have været til twestival, men bassisten fra mit band spillede sidste koncert med sit andet band der, og så havde jeg haft billetten siden før twestivaldatoen blev offentliggjort), og der spillede Dear Delusion som det sidste band på aftenen. Og aldrig har jeg hørt så fantastisk grunge før! Jeg har aldrig været den store fan af hverken Nirvana eller Pearl Jam og har længe beskyldt grunge-genren for at mangle energi og musikalsk fundament, men det må man sige Dear Delusion har!

Så hvis alt det her lyder som noget, du godt kunne tænke dig at høre mere af, så tjek deres myspace!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar